Miesięczny plan pracy dydaktyczno-wychowawczej

WRZESIEŃ

 

  • TEMATY KOMPLEKSOWE:
  • TYDZIEŃ I; II Pierwszy raz w przedszkolu
  • TYDZIEŃ III: Nadeszła jesień
  • TYDZIEŃ IV: Co robią zwierzęta jesieni
  •  
  • DZIECKO POTRAFI:
  • poznaje imiona kolegów i koleżanek,
  • wymienia imiona kolegów i koleżanek,
  • naśladuje pokazane czynności,
  • przestrzega ustalonych zasad podczas spaceru,
  • powtarza tekst wiersza,
  • reaguje na sygnał,
  • wykonuje pracę plastyczną.
  • pokazuje kąciki zainteresowań znajdujące się w sali; korzysta z nich,
  • odkłada zabawkę do odpowiedniego kącika,
  • naśladuje pokazane czynności,
  • naśladuje odgłosy wydawane przez zabawki.
  • uważnie słucha piosenki,
  • uczestniczy w zabawie,
  • rozpoznaje swój znaczek; określa, co przedstawia; wskazuje miejsca, gdzie można go zobaczyć,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • określa, gdzie znajdował się miś,
  • wykonuje zadanie,
  • bierze udział w zabawie
  • reaguje na przerwę w grze,
  • aktywnie uczestniczy w zabawach,
  • odgaduje, jaką zabawkę trzyma w ręce,
  • koloruje rysunek,
  • odgaduje, jaką zabawkę trzyma w ręce,
  • koloruje rysunek,
  • dostrzega potrzeby innych,
  • reaguje na zmianę tempa muzyki,
  • bawi się z innymi,
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia